Devious Maids

Un alt serial mi-a acaparat o mare parte din timpul meu zilele astea, si anume Devious Maids. Recunosc ca la inceput nu prea m-a atras foarte tare, dar dupa primul episod am decis ca trebuie cel putin sa ii mai acord o sansa. Asa ca am facut-o si acum am terminat primul sezon care a fost destul de bun. Urmeaza inca doua….Dar, sa va spun un pic despre ce e vorba; sunt 4 menajere latino-americane care lucreaza pentru bogatii din Beverly Hills. In episodul pilot o menajera, Flora Fernandez, este ucisa in timpul unei petreceri. Si uite asa, apare intriga: o menajera e ucisa, iar o alta, Marisol Suarez, incearca sa afle cine e ucigasul si care a fost motivul crimei. Serialul e interesant si are de toate: drama, suspans, mister, glume si dragoste, desigur. Mie imi place si o sa ma apuc cat de curand si de sezonul 2.

mzl.pjcdtirm.400x400-75

Lasă un răspuns

