Insula Sfarsitului Timpului

Pentru ca acum am mai mult timp la dispozitie, am decis ca trebuie sa citesc mai mult! Printre cartile pe care mi le-am cumparat si nu le-am citit, am gasit si ,,Insula sfarsitului timpului” de Javier Gonzalez. O poveste interesanta care te tine in suspans pana la sfarsitul ei care este…surprinzator! In spatele zidului fals al unei biserici se desopera o icoana, un manuscris, un calugar si o pana de inger! De aici incepe o calatorie fascinanta spre o insula misterioasa despre care se crede ca ar putea fi paradisul!

831027

Lasă un răspuns

