Negrese de post cu gem

Mereu mi-au placut negresele si cum imi era pofta de ceva dulce am decis sa le fac astazi.

Ingrediente:

  • 1 pahar de apa (cam 300 de ml)
  • 1 pahar de zahar
  • 3 linguri de ulei
  • dulceata – eu am folosit dulceata de mure
  • 3 linguri de cacao
  • 1 lingurita praf de copt
  • 2 pahare de faina
  • stafide
  • puteti adauga si nuci daca vreti

Preparare:

  1. Mai intai amestecam apa cu zaharul si uleiul; faina se amesteca cu praful de copt, dupa care se adauga cacao. Amestecati bine ca sa nu ramana cocoloase.
  2. Adaugati dulceata si stafidele si amestecati din nou.
  3. Se pune aluatul intr-o tava in care ati asternut hartie de copt.
  4. Preincalziti cuptorul, iar apoi puneti tava la cuptor timp de 35 de minute. Faceti testul cu scobitoarea inainte de a o scoate.
  5. Presarati zahar pudra pe deasupra.

Sa aveti pofta!!!

11071088_818730171509458_8435876210788546474_n

Lasă un răspuns

