Orez cu pui si legume

Am gasit reteta pe barbatlacratita, dar am mai modificat-o un pic in functie de ce aveam prin frigider!
INGREDIENTE:
100 gr orez
1 piept de pui ( eu am folosit 4 pulpe de data asta)
Legume: 1 ardel rosu, 1 gogosar si ciuperci
1 ceapa
1 catel de usturoi
2-3 linguri de ulei
delikat
1 frunza de dafin
1 lingura bulion
Condimente: un varf de lingurita de oregano, unul de curry, si unul de condimente pentru pilaf
MOD DE PREPARARE:
1.Incingem uleiul, dupa care adaugam ceapa, usturoiul si delikat dupa gust.
2.Cand s-au calit, adaugam pulpele (eu le-am fiert inainte) sau pieptul de pui taiat cubulete, si o lingura de bulion, si le lasam un pic pana se albeste puiul.
3.Dupa, adaugam legumele si le lasam la fiert.
4.Intre timp fierbem orezul in 400 de ml de apa cu sare.
5.Cand legumele s-au calit, adaugam orezul scurs de apa si mai lasam la fiert 10 minute. Nu uitati sa amestecati mereu!
6.La final adaugam frunza de dafin si condimentele!
Cam asa arata!
BON APPETIT!

10422266_809162739132868_4588644760969049447_n

Lasă un răspuns

