Scenariu pentru happy-end

Scenariu pentru happy-end de Matthew Quick
Mai intai am citit cartea si mi-a placut, dupa care am vazut si filmul; a fost bunut si el, insa nu se compara cu cartea. Mi-a placut actorul care l-a interpretat pe Pat pentru ca mai jucase inainte in Limitless (filmul mi-a placut foarte mult si il recomand). Revenind la carte, sa va spun un pic despre Pat, personajul principal, fost profesor de istorie, care are parte de niste experiente destul de ingrozitoare: sotia il inseala, iar el sfarseste intr-un spital de boli mintale. Insa povestea lui Pat te impresioneaza, pentru ca el reuseste sa iasa din spital, se muta inapoi cu parintii si incearca sa-si refaca viata. In tot ceea ce face el isi urmeaza propria teorie potrivit careia viata lui este un film creat de Dumnezeu, iar el trebuie sa faca tot ce ii sta in putinta sa-si recastige fosta viata si implicit si fosta sotie, Nikky. Mi-a placut idea cartii, potrivit careia trebuie sa vezi mereu partea plina a paharului si sa ramai mereu optimist orice s-ar intampla. Oricum lucrurile bune vin la noi atunci cand nici nu ne asteptam! Lectura placuta!
Iar daca vreti sa vedeti si filmul, aici e trailer-ul:


Lasă un răspuns

