Seriale vechi si noi…ce mai vizionam in timpul liber?

Imi plac serialele foarte mult si cred ca, daca mi-ar permite si timpul m-as uita la ele toata ziua! Am o lista intreaga de seriale la care ma uit acum, sau pe care mi-am propus sa le vad… sper eu intr-un viitor apropiat!
Printre ele se numara: The Vampires Diaries, House M.D. , Reign, Scorpion, Pretty Little Liars, Hart of Dixie, Grey’s Anatomy, The Mentalist si White Collar!
Voi ce seriale mai urmariti?

21738_811086335607175_5083468699363159730_n

Lasă un răspuns

