Sissi

Nu stiu voi, dar eu am vazut desenele cu printesa Sissi cand eram mai mica; nu m-am mai gandit la ele de ceva vreme, dar de curand mi-am luat o carte noua ,,Sissi Imparateasa Austriei’’ de Jean Des Cars. Daca nu va mai amintiti desenele atunci trebuie sa va uitati un pic la ele: 

Deci mi-am luat cartea si am inceput sa o citesc; desi este o carte istorica mi-a placut foarte mult; tot ce stiam despre Sissi era ce vazusem in desene, dar acum ca am citit cartea am aflat destul de multe lucruri. Elisabeth poreclita de toti Sissi a fost o imparateasa unica as putea spune prin felul ei de a fi si mai ales prin frumusetea ei legendara care a fost sursa de inspiratie pentru multi poeti si pictori. Pasionata mai mult de calatorii, cai, catei si natura decat de politica, Sissi a fost mereu criticata la Viena, dar datorita farmecului sau reusea sa-i cucereasca pe toti cei care o cunosteau. Desi calatorea mereu si nu putea petrece prea mult timp in acelasi loc, ea si-a sprijinit intotdeauna sotul, pe regele Franz Joseph. Lectura frumoasa!

Lasă un răspuns

