Cursuri online pe Coursera

Daca sunteti in cautare de cursuri online gratis va recomand sCoursera! Aici gasiti tot felul de cursuri de la diferite universitati din toata lumea. Coursera ii are ca parteneri pe cei din SUA, Anglia, Franta, Danemarca, India si multi altii, iar domeniile de studiu variaza de la arte pana la stiinte sociale. Tot ce trebuie sa faceti este sa va creati un cont, dupa care va selectati cursul dorit de la una din universitatile prezente in lista.

Eu am facut doua cursuri: ,,Shaping the way we teach English 1: The landscape of English language teaching” si ,,Shaping the way we teach English 2: Paths to success in ELT”, ambele de la Universitatea Oregon. Cursurile au o durata de 5 saptamani de-a lungul carora vei putea interactiona cu alti studenti online, vei urmari filmulete scurte si apoi vei raspunde la niste intrebari, si vei avea de realizat niste teme. La un moment dat vei avea de facut si un plan pentru o lectie, pe care vei invata sa-l imbunatatesti treptat, pe masura ce vei invata lucruri noi. Eu alocam cam o ora in fiecare zi acestor cursuri. La sfarsitul cursului am primit un certificat (Statement of Accomplishement). Ca sa il primesti trebuie sa indeplinesti cateva cerinte mentionate in programa cursului.

Mi-au placut ambele cursuri, am invatat lucruri noi si cu siguranta o sa mai fac si altele cand timpul imi va permite.

Pentru mai multe informatii accesati link-ul de mai jos:

http://www.coursera.org

Lasă un răspuns

