A venit toamna…..

Mereu mi-a placut toamna, poate pentru ca m-am nascut in acest anotimp sau poate pentru ca imi place mirosul de toamna. Imi place sa ma plimb prin parc, sa simt frunzele fosnind printre picioare, sa le vad cazand formand un covor multicolor care va pregati pamantul pentru iarna. Si florile de toamna care infrumuseteaza gradinile pe ultima suta de metri, inainte de venirea iernii; ca si cum ar incerca din rasputeri sa mai prelungeasca vara prin frumusetea culorilor lor atat de frumoase; si au un parfum imbietor, incat nu au cum sa nu iti placa, si vrand nevrand trebuie sa le admiri frumusetea.

Cel mai mult imi plac zilele caldute in care te poti bucura din plin de o plimbare in natura. Imi plac si zilele ploioase si innorate, cand simti parca mai puternic mirosul toamnei si al ploii. Sa vezi ploaia batand in geam, sa te infofolesti bine si sa te ascunzi in casa, ghemuita pe canapea cu o cana de ceai aromat si cu o carte buna. Si ca orice fata, cui nu ii place sa mearga la cumparaturi, sa-si innoiasca garderoba cu cele mai potrivite hainute pentru toamna? Pantofi, ghetute, geci, flanelute…..here I come !!!!!

A da….si scoala….de cand ma stiu asteptam cu nerabdare sa inceapa scoala; sa-mi revad prietenii si profesorii, sa merg la cumparaturi cu parintii ca sa-mi iau tot ce imi trebuie pentru noul an scolar, sa-mi fac ghiozdanul pentru a doua zi…..era atat de bine, cand nu aveai nici  o alta grija decat sa mergi la scoala, sa inveti, sa iti faci temele si sa te joci…

Toamna…..anotimpul meu preferat!!!!! Care e al vostru si de ce?

i-love-autumn-quotes-1

Un gând despre &8222;A venit toamna…..&8221;

  1. Alexandra zice:

    Toate anotimpurile au farmecul lor aparte! Vara rămâne totuși preferata mea, locul doi fiind ocupat de iarnă! Cu toate astea, mă pot surprinde oricând, în mijlocul verii (sau iernii) dorindu-mi o zi de toamnă ruginie sau o zi ruptă din luna mai cu verdele crud!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

