E simplu….

Ce faci atunci cand te simti singur si nu iti gasesti rostul? Dar atunci cand serviciul pe care il ai nu e ceea ce iti trebuie? Sau cand inca nu ti-ai gasit jumatatea si toti din jurul tau au cate un suflet pereche alaturi, si doar tu esti singura? Ce faci daca ai o varsta si inca nu stii ce vrei de la viata? Cum poti sa mergi mai departe? Cand simti ca timpul zboara pe langa tine, iar tu esti in acelasi loc, doar ceilalati par sa mearga inainte, cu un scop bine definit?! E posibil ca multi dintre noi sa fi avut si momente din astea, mai putin bune. Nu am raspunsuri la toate intrebarile astea si nici solutii, pot doar sa incerc sa imi spun parerea. Dar mai intai, trebuie sa va spun ce obisnuia sa imi zica o doamna tare draguta la care am stat in gazda:,,nu-ti fa griji, pentru ca fiecare pai are umbra lui’’ si sa stiti ca e adevarat.

Vorbeam cu fetele ca de obicei si ca fetele analizam si noi una, alta. Si toate am avut parte si de momente mai proaste in care cadeam in butoiul cu melancolie, dar nu durau prea mult, si acum cand stam si depanam amintiri, realizam ca de fapt obisnuiam sa ne agitam mult si degeaba pentru lucruri care nu prea aveau importanta.

Cu timpul am invatat ca totul vine in viata noastra la momentul oportun, fix atunci cand ne trebuie, nici mai devreme si nici mai tarziu. Mereu am crezut asta, dar dupa ce am vazut iar si iar filmul ,,The secret’’ si am citit si vreo cateva carti, am fost pe deplin convinsa.

Asa ca, eu zic ca ar trebui sa ne facem niste liste, in functie de prioritatile noastre, si sa ne imaginam cam cum ar fi daca am avea partenerul ideal, slujba perfecta si casa pe care ne-am dorit-o intotdeauna? Nu ni se vor rezolva toate problemele si nici nu vom primi totul cat am bate din palme, dar ne vor ajuta sa ne dam seama cam ce ne dorim cu adevarat in viata noastra si de ce avem nevoie mai exact. Uneori pur si simplu trebuie sa ne asternem gandurile pe o foaie alba de hartie, iar apoi vom putea vedea lucrurile mult mai clar. Cel putin, asa fac eu!

Si ca sa obtinem totul ar trebui sa eliminam toate energiile negative care ne inconjoara si care ne pun piedici atunci cand vrem sa realizam ceva. Sa ne inconjuram de energii pozitive, optimism, ganduri frumoase si prieteni buni. Atunci totul ar fi atat de simplu! Sa credem ca putem realiza tot ce ne propunem, si cu siguranta visele ni se vor indeplini!

2

Lasă un răspuns

