Liebster Award

8966598_orig

Am primit o nominalizare pentru Liebster Award de la cersetordezambete si ii multumesc frumos!

Raspunsurile la intrebari sunt urmatoarele:

  1. Care sunt planurile tale de viitor? Cred ca imi doresc sa fiu implinita din punct de vedere personal si profesional. Sa fiu fericita alaturi de familia mea si de cei dragi mie!
  2. Câte persoane dragi ai fi dispus să sacrifici pentru tine? Nu cred ca as face asta; mai degraba m-as sacrifica eu pentru cei dragi.
  3. Toată lumea visează la partenerul ideal, cum arată al tău? Cu simtul umorului, destept si atent.
  4. Dacă ai putea schimba ceva în viața ta, cum le-ai explica celorlalți motivul pentru care nu ai făcut-o? Le-as spune ca imi place viata mea exact asa cum e ea.
  5. Cum ti-a venit ideea blogului? Chiar nu stiu….pur si simplu m-am apucat intr-o zi de asta si am continuat.
  6. Ce faci dacă, peste noapte, familia și prietenii nu te mai susțin cu blogul? Renunți la el? Nu cred ca as renunta.
  7. Care crezi că este anotimpul creațiilor literare romantice? Toamna.
  8. Care este poetul tău preferat? Nu prea imi place poezia, dar daca ar fi sa aleg un poet, ar fi Edgar Allan Poe.
  9. Care este cel mai bun moment pentru a scrie? (noaptea sau ziua) Noaptea…e mult mai liniste.
  10. Care a fost cel mai perfect moment din viața ta? Au fost atat de multe momente perfecte, dar cred ca cel mai important a fost ziua in care m-am casatorit. A fost o zi perfecta!
  11. Ce gen de artă apreciezi cel mai mult? Literatura

La randul meu ii nominalizez pe:

  1. goodread.ro
  2. alinapanea
  3. lauracaltea
  4. serialreaders.com
  5. apureimagination
  6. macku.net

Si intrebarile mele sunt:

1.Daca ai putea sa ii iei un interviu scriitorului peferat, cine ar fi acesta?

2.Personajul carei carti ti-ar placea sa fii si de ce?

3.Cu povestea carei carti se aseamana viata ta?

4.Ce e fericirea pentru tine?

5.Cum vezi tu relatia perfecta?

6.Cum arata vacanta ta de vis?

7.Daca maine te-ai trezi in corpul altei persoane, care ar fi ea si de ce?

8.Care e citatul tau preferat?

9.Care e cea mai frumoasa amintire a ta?

10.Descrie-te in 3 cuvinte.

11.Cum ai vrea sa-si aminteasca oamenii de tine?

12.Care este cel mai interesant fel de mancare pe care l-ai incercat?

2 gânduri despre &8222;Liebster Award&8221;

Lasă un răspuns

