Tomorrowland

In sfarsit am apucat sa vad si eu ,,Tomorrowland” 🙂 E un film din 2015 si imi propusesem sa-l vad cu ceva timp in urma, dupa ce vazusem trailerul, care sincer, mie mi-a placut.

Cei de la Imdb i-au dat doar 6,5, iar Rottentomatoes 5,9! Eu i-as da un 7,5 pentru ca joaca George Clooney si Hugh Laurie (Doctor House 😀 ). E un science-fiction dragutel, care isi incepe povestea cu o insigna ce apare intamplator printre lucrurile unei adolescente. Insigna o va duce in Tomorrowland! Si de aici incep problemele, pentru ca insigna e pusa intentionat de o fetita (de fapt e un robot) cu un accent britanic, Athena, care vrea si ea sa se intoarca in Tomorrowland.

Adolescenta Casey (Britt Robertson), inteligenta si mereu optimista, va incerca alaturi de Frank – George Clooney (care mai vizitase tinutul insa a fost exilat) si de Athena (izgonita si ea cu ceva timp in urma) sa salveze pamantul din mainile lui Hugh Laurie, care a cam profitat si a exploatat bogatiile acestui loc incredibil, cu roboti si zgarie nori.

Din tot filmul, cred ca cel mai mult mi-a placut momentul in care se lanseaza o racheta care fusese ascunsa in mijlocul Turnului Eiffel; in acest loc se presupunea ca a existat un fel de societate secreta din care faceau parte J. Verne, Edison si Tesla, iar ei aveau ultimul bilet spre Tomorrowland.

Un film bunut care merita vazut pentru ca are o poveste destul de interesanta, daca va plac S.F-urile! 😉

Un gând despre &8222;Tomorrowland&8221;

Lasă un răspuns

