Septembrie

354069

Rosamunde Pilcher este o autoare britanică, de care sincer să vă spun nu auzisem până acum ceva timp. Dar romanele ei sunt extrem de frumoase și captivante, iar marea lor majoritate au fost transpuse pe micile ecrane.

,,Septembrie” este primul roman al autoarei Rosamunde Pilcher pe care l-am citit și care mi-a plăcut foarte mult. Inițial, cartea a fost un cadou pentru mama mea, dar după ce ea a terminat-o de citit, am început-o eu. E genul acela de carte pe care dacă o începi nu poți să o lași din mână până nu o termini.

 Povestea o are în centrul ei pe Violet Aird și întreaga acțiune are loc în Scoția, de peisajele căreia, descrise cu multă măiestrie de Rosamunde, vă veți îndrăgosti.

Este un roman interesant, de neuitat aș putea adăuga eu. ,,Septembrie” adună în rândurile sale frumoase povești de dragoste, de prietenie și de reîntoarceri acasă.

Lasă un răspuns

