Inside Out

Am aflat de film de la sora mea care deja îl văzuse și îmi spusese că e foarte bun. Așa că, pentru că oricum nu aveam altceva de făcut, l-am văzut astăzi și nu mi-a părut rău. 🙂

Într-adevăr filmul este o animație foarte frumoasă din 2015 care a primit 8,3 pe Imdb. Animația ne spune povestea lui Riley, o fetiță a cărei viață se schimbă în momentul în care părinții ei decid să se mute în San Francisco. De fapt marea parte a acțiunii are loc în mintea fetiței, unde Furia, Dezgustul, Frica, Tristeţea şi Bucuria (personajele principale) complotează, se ceartă, se împacă și se bucură alături de Riley. Ei sunt cei care o ajută pe fetiță să se adapteze la noua ei viață. Aceste emoții sunt cele care controlează mintea lui Riley și o ghidează în viața de zi cu zi.

Un film foarte frumos care ne învață despre importanța familiei, a prieteniei, a sincerității și a umorului în viața noastră. E un film foarte frumos, și o lecție atât pentru cei mici cât și pentru cei mari despre felul în care funcționează mintea umană.

Un film magic care vă va delecta cu siguranță 🙂

Un gând despre &8222;Inside Out&8221;

Lasă un răspuns

