Reminds me TAG

girl-bokeh-hair-style-copy51

Un articol foarte frumos și interesant vom găsi pe More Than Books , căreia vreau mai întâi să-i mulțumesc pentru TAG 🙂 Mi se pare o idee foarte bună pentru a împărtăși și a ne reaminti cel puțin câteva dintre cărțile pe care le-am citit și care ne-au lăsat cu amintiri și momente frumoase după ce le-am terminat.

1.O carte care îți amintește de copilărie.

,,Amintiri din copilărie” – mi-a făcut copilăria mai frumoasă și cred că le-am citit și recitit de nenumărate ori.

2.O carte care îți amintește de școală.

 ,,Cuore inimă de copil” de Edmondo de Amicis pentru că a fost una din primele cărți pe care doamna învățătoare ne-a pus să le citim.

3.O carte care îți amintește de mâncare.

,,Eat, pray, love” de Elizabeth Gilbert – o carte minunată care ne poartă prin locuri extraordinare, despre o femeia care încearcă să se descopere gustând din toate plăcerile vieții.

4.O carte care îți amintește de vacanță.

,,Cireșarii” de Constantin Chiriță – nu cred că este o carte mai frumoasă decât asta, fie că ești mare sau ești mic. Am citit-o de două ori și parcă tot nu e destul.

5.O carte care îți amintește de o carte.

,,Copila de zăpadă” de Eowyn Ivey – nu știu de ce dar îmi amintește de cartea ,,Heidi, fetița munților”. O fi din cauza peisajului poate 🙂

6.O carte care îți amintește de sărbători.

,,Poveste de Crăciun” de Charles Dickens – o poveste frumoasă despre spiritul sărbătorilor de iarnă.

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)

La fel ca și More Than Books trebuie să aleg ,,Memoriile unei gheișe” – am citit cartea și apoi am văzut și filmul. Cartea e foarte bună și filmul e pe măsură.

8.O carte care îți amintește să iubești.

,,Și am spus da. O poveste de iubire” tot de Elizabeth Gilbert – ce poate fi mai frumos decât să pleci în căutarea iubirii, să o găsești și să trăiești fericit până la adânci bătrâneți?!

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.

,,Secretul” de Rhonda Byrne – e o carte motivațională și pe mine m-a cucerit din momentul în care am început să o citesc. Am învățat multe din ea, apoi am văzut și filmul, (The Secret Law of Attraction) și o recomand cu drag! 🙂

10.O carte care îți amintește de tine.

Până acum nu am citit nici o carte care să îmi amintească de mine…când voi găsi  o voi adăuga!

11.O carte care te-a făcut să plângi.

Una din cărțile care m-au impresionat a fost ,,Jurnalul albastru” de James Levine – e povestea unei fetițe care a fost vândută de către părinți și forțată să devină prostituată.

12.O carte care te-a făcut să râzi cu lacrimi.

,,Jurnalul lui Bridget Jones” de Helen Fielding – e o carte foarte amuzantă despre viață. Nu ai cum să nu te regăsești în această carte!

13.O carte pe care ai început-o dar nu ai terminat-o.

Spre rușinea mea aceasta e ,,Ulise” de James Joyce – am început să o citesc de câteva ori, dar de fiecare dată am renunțat. Pur și simplu nu merge, nu îmi place, și nu pot trece de primele pagini 😀

Lasă un răspuns

