Pui cu sos de portocale

20160109_132435

Pentru că îmi place mâncarea chinezească, zilele trecute am început să caut niște rețete simple pe care să le pot face și eu. Ce vroiam să fac eu era de fapt pui dulce acrișor, sau mă rog, ceva de genul astă, dar am dat peste altceva 🙂 E o rețetă super simplă care nu necesită foarte multe ingrediente și e gata în jumătate de oră.

Pentru această rețetă delicioasă (zic eu) vom avea nevoie de:

  • 1 piept de pui (nu foarte mare)
  • Jumătate de cană de Barbeque sos (eu l-am folosit pe cel de la Develey)
  • Jumătate de cană de gem de portocale ( eu am folosit-o pe cea de la St. Dalfour care era cu portocale și ghimbir)
  • 2 linguri de sos de soia
  • 1 cană de făină de grâu
  • 1 cană de făină de porumb
  • 2 ouă
  • Ulei

Și acum să trecem la preparare:

  1. Mai întâi vom adăuga într-o tigaie sosul de barbeque, gemul de portocale și sosul de soia și îl veți lăsa la foc mic să fiarbă cam vreo 15 minute.
  2. Între timp, tăiem pieptul de pui cubulețe, după care batem 2 ouă și trecem bucățile de pui prin ele.
  3. Separat vom amesteca făina de porumb cu cea de grâu (sau dacă vreți puteți să folosiți doar una dintre ele), și trecem bucățile de pui prin acest amestec.
  4. Încingem ulei într-o tigaie și punem puiul la prăjit. Nu îl lăsați foarte mult, pentru că se face foarte repede. Când e gata, le scoatem și le punem pe un șervețel ca să se scurgă bine de ulei.
  5. După care luăm bucățile de pui și le punem în tigaia în care am făcut sosul, și le mai punem pe foc cam vreo 5 minuțele, după care se poate servi. 🙂
  6. Eu l-am servit cu garnitură de orez mexican.

Să aveți poftă 🙂 😉

2 gânduri despre &8222;Pui cu sos de portocale&8221;

Lasă un răspuns

