Prăjitură deșteaptă

Toată lumea vorbește despre prăjitura asta și mai toți spun că e foarte ușor de făcut și foarte gustoasă. Și uite așa am zis să încerc, să vedem dacă îmi iese.

Deși am studiat mai multe rețete, până la urmă am făcut eu o combinație, ce sper să-mi iasă.

Ingredientele necesare pentru prăjitură sunt:

  • 500 ml lapte
  • 5 ouă
  • 200 gr de făină
  • 1 esență de vanilie
  • 150 gr de zahăr pudră
  • 100 gr de unt
  • 1 praf de sare

Și acum să trecem și la preparare:

  1. Topim untul și îl lăsăm să se răcească.
  2. Între timp, separăm cele 5 ouă. Batem gălbenușurile bine de tot cu zahărul pudră, până vom obține o cremă.
  3. Apoi vom adăuga puțin câte puțin untul răcit, făina, și laptele (tot câte puțin). Amestecăm totul bine.
  4. Trecem la albușuri, care vin bătute spumă cu un praf de sare și esența de vanilie.
  5. Vom adăuga treptat albușurile peste gălbenușuri, amestecând totul cu o lingură, până se încorporează.
  6. Preîncălzim cuptorul și între timp punem foaie de copt în tavă și adăugăm compoziția.
  7. Lăsăm prăjitura să se facă la foc mic, timp de o oră. Se lasă apoi să se răcească, după care se poate servi 😉
2 gânduri despre &8222;Prăjitură deșteaptă&8221;

Lasă un răspuns

