Max

 

,,Max” este în regia lui Boaz Yakin, îi are în rolurile principale pe Josh Wiggins și pe Lauren Graham (din ,,Gilmore Girls”) și este din 2015. Filmul de aventură a primit 6,8 pe Imdb și durează aproximativ 2 ore.

Max este un cățel antrenat de armată pentru a desfășura misiuni de recunoaștere a armelor și explozibililor; în ultima sa misiune din Afganistan, cățelul își pierde stăpânul, pe Kyle, suferă de stres post traumatic, devine violent și nu mai poate fi controlatș de aceea el este adus în Statele Unite pentru a fi eutanasiat. Însă, părinții lui Kyle îl adoptă, iar între cățel și fratele lui Kyle se leagă o relație specială, de pe urma căreia Max pare să-și revină din experiența traumatizantă suferită alături de pușcașii marini.

Ca să fiu sinceră când am văzut trailer-ul am fost mai impresionată decât atunci când am urmărit filmul. Mă așteptam la mai mult și mă gândeam că va fi ceva asemănător cu ,,Hachiko”! Oricum e un film bunuț și emoționant despre prietenia dintre un câine și stăpânul său! 

 

Lasă un răspuns

