Cartofi gratinați

Dacă vreți să încercați o rețetă ușoară și rapidă, atunci trebuie să faceți cartofi gratinați! 🙂

Ingredientele necesare sunt:

  • 6 cartofi fierți
  • 1 borcan mic de ciuperci 
  • 100 gr cașcaval ras
  • unt (pentru uns tava)
  • 100 ml de smântănă
  • 150 ml de lapte
  • 100 gr șuncă
  • sare

Prepararea:

  • Mai întâi punem ciupercile la scurs.
  • Apoi curățăm cartofii și îi tăiem rondele.
  • Vasul yena se tapetează cu unt, după care se pune un strat de cartofi, unul de smântăna, ciupercile și șunca.
  • Urmează apoi încă un strat de cartofi, unul de ciuperci și unul de șuncă.
  • Presărăm sarea.
  • Adăugăm cașcavalul ras și dăm la cuptor timp de 25-30 de minute la foc mic!

Să aveți poftă! 😉

P.S. Deși am făcut o poză înainte de a pune cartofii la cuptor, când i-am scos am uitat să îi pozez 😀 de fapt mint…i-am pozat eu, dar abia după ce am mâncat o porție sănătoasă 😀

Lasă un răspuns

