Deadpool

Am văzut ,,Deadpool” și a fost pe măsura așteptărilor! Deși am ratat premiera din cauza epuizării imediate a numărului de locuri, în cele din urmă l-am văzut la câteva zile după faimoasa premieră! 

Filmul este în regia lui Tim Miller, a apărut anul acesta și îi are ca protagoniști pe Ryan Reynolds, Gina Carano, Ed Skrein și Morena Baccarin! După părerea mea este un film de acțiune de nota 10, dar Imdb știe mai bine, așa că l-a onorat cu un frumos 8,6.

Wade Wilson aka Deadpool un mercenar și fost militar de la forțele speciale își petrece mare parte din viață împărțind amenințări și pumni în stânga și în dreapta, în funcție de situație! 😀 Se schimbă însă lucrurile când o întâlnește pe Vanessa Carlysle (Morena Baccarin) de care se îndrăgostește iremediabil și cu care începe o relație. Toate sunt bune și frumoase până în momentul în care Wade află că are cancer. Și ca să nu o facă să sufere pe iubita lui prea mult, o părăsește în miez de noapte și apelează la serviciile unor oameni, care îl supun unui experiment, în urma căruia va fi ”cancer free” 😀 Doar că lucrurile nu sunt atât de simple, iar după finalizarea experimentului frumușelul Wade Wilson va arăta groaznic, desfigurat, incredibil de puternic și poate un pic instabil….bine, poate un pic mai mult, dar nu ai ce face, a meritat pentru că a scăpat în cele din urmă de ” el cancer” 😀 Wade devine Deadpool și încerca să-și recapete sau mai bine zis să-și refacă aspectul fizic! Deja v-am zis prea mult….vă las pe voi să aflați ce se întâmplă mai departe 😉

Mi-a plăcut mult și cred că e un film foarte bun! La câtă reclamă a avut, a meritat să mă duc să-l văd! Are multe replici amuzante, scene cu destul de multă violență și acțiune din plin! Dacă încă nu l-ați văzut, ar fi cazul 😉

Lasă un răspuns

