O să te țin în brațe cât vrei tu și încă o secundă

924805

Autor: Ioana Chicet-Macoveiciuc

Anul apariției: 2015

Editura: Univers

Nota mea: 5/5

Ioana Chicet-Macoveiciuc este autoarea unui cunoscut blog despre creșterea copiilor pe care îl citesc cu drag ori de câte ori am puțin timp liber. 

Am primit cartea cadou de la o colegă și am fost încântată, mai ales pentru că ea se afla deja pe lista mea de citit. M-am apucat de ea imediat ce am primit-o și am terminat-o în două zile! Se citește ușor și te prinde de la prima pagină. E o poveste frumoasă, povestea unei mame, care își așterne viața ei cu bune și rele în fața noastră. În ea găsești de toate: experiențe din viața de zi cu zi, nu doar a unei mame, ci și a unei femei, momente amuzante, sfaturi, mărturisiri și multe informații actuale și folositoare. 

Mi-a plăcut mult pentru că e o poveste de viață, cu bucuriile și dificultățile pe care le întâmpinăm în viața de zi cu zi. O carte bună, care ne amintește să ne bucurăm de tot ceea ce ne înconjoară și să prețuim lucrurile mărunte din viața noastră. 

Dacă sunteți în căutarea unei lecturi ușoare, plăcute și amuzante, care încurajează mamele și părinții, (și nu numai pe ei) atunci aceasta e cartea pe care trebuie să o citiți 😉 

Lectură plăcută 🙂

Lasă un răspuns

