Seriale favorite

tv-shows-montage

În ultima vreme nu prea am mai avut timp să scriu nimic pe blog din diverse motive; dar, deși am luat o pauză de la scris am continuat să caut și să urmăresc seriale mai noi sau mai vechi, care își așteptau cuminți rândul!

1.Suits

Surioara mea m-a bătut la cap o vreme cu Suits și așa am ajuns să văd toate cele 6 sezoane, și nu mi-a părut rău deloc. Îi avem în acest serial pe Mike Ross, un traficant ocazional de droguri, care dă buzna peste Harvey Specter,un avocat de succes, ce se afla în căutarea unui asociat. Și astfel începe parteneriatul dintre cel mai faimos avocat din New York și micul escroc cu memorie fotografică. Un serial bun, cu și despre avocați, cu replici și scene pline de umor și personaje de care te vei îndrăgosti cu ușurință. Abia aștept sezonul 7, care ar trebui să înceapă pe 26 ianuarie.

2.Modern Family

Tot surioara mea e vinovată și de faptul că eu am început să urmăresc acest serial, care are 8 sezoane, nici mai mult, nici mai puțin! Până acum am vazut primele 5, deci mai am un pic și e gata. E o comedie frumoasă, cu episoade scurte care durează 22 de minute! Ed O’Neill ( Al Bundy din Married with children) este căsătorit cu Gloria (o columbiancă mult mai tânără decât el) care are un fiu Manny. Dar Jay mai are și el o fată, Claire căsătorită cu Phil, și un băiat Mitchell, al cărui partener este Cam. Modern Family, o comedie de calitate, despre  3 familii diferite, cu părinți moderni, cupluri inedite și amuzante și actori foarte buni!

3.The Royals

Serialul prezintă drama familiei regale din Marea Britanie. O poveste fictivă care oferă o perspectivă diferită despre viața membrilor unei familii regale. Mi-a plăcut ideea serialului și felul în care suspansul din fiecare episod te face să vrei să vezi mai mult. Personajele sunt complexe și acțiunea la fel. Deși la început mi-a fost puțin cam greu pentru că nu reușeam să țin pasul cu toate personajele care apăreau și cu evoluția relațiilor dintre ele, până la urmă am reușit și am văzut primele 2 sezoane. Sper să încep cât de curând și sezonul 3!

Lasă un răspuns

