Hunger Games – the movies

The Hunger Games

Anul apariției: 2012

Gen: Acțiune, dramă, SF, thriller

Regia: Gary Ross

Durată: 2h 22 minute

Notă Imdb: 7.2

The Hunger Games – Catching Fire

Anul apariției: 2013

Gen: Acțiune, aventură, SF, thriller

Regie: Francis Lawrence

Durată: 2h 26 minute

Notă Imdb: 7.6

The Hunger Games – Mockingjay Part 1 & 2

 

Anul apariției: 2014, 2015

Gen: Aventură, SF, thriller, acțiune

Regie: Francis Lawrence

Durată: 2h 3 minute, 2h 17 minute

Notă Imdb: 6.7, 6.6

Am citit cărțile și apoi am văzut și filmele! Cărțile sunt mult mai bune, cu mult superioare filmelor! Mă bucur că le-am citit mai întâi, pentru că dacă vedeam filmul, cu siguranță nu mă mai apucam de ele! Deși nu m-au impresionat foarte mult, o să încep prin a vă spune ce mi-a plăcut. Mi-au plăcut actorii și felul în care și-au interpretat rolurile, deși ca să fiu sinceră nu așa îmi imaginasem eu că arată! Jennifer Lawrence reușește să dea viață eroinei noastre, și cred că a reușit să se apropie destul de mult de personajul din carte, dând dovadă de forță dar și de vulnerabilitate în același timp. Mi-au plăcut peisajele din districtul 12, elementele vizuale (costumele celor din Capitoliu si cele create de Cinna pentru Katniss) și auditive, și Gale mai mult decât Peeta 🙂 

Nu mi-a plăcut faptul că au tăiat atât de multe scene din carte și au modificat sau au eliminat de tot micile detalii ale poveștii. Cărțile m-au emoționat mult mai mult decât filmul, iar așteptările mele cred că erau prea mari în ceea ce privește ecranizarea. Oricum abordarea filmelor a fost diferită, și m-a cam dezamăgit! Cred că dintre cele 4 filme, al doilea mi-a plăcut cel mai mult pentru că a fost singurul care s-a apropiat de carte cel mai mult!

Cel mai bine ar fi să citiți cărțile prima dată, iar apoi să vizionați și filmele! 

Lasă un răspuns

