Miss Peregrine – filmul

Anul apariției: 2016

Gen: Aventură, fantastic, dramă

Regie: Tim Burton

Durată: 2 ore 7 minute

Notă Imdb: 6.7

După cum am scris într-un articol anterior, tocmai ce am terminat de citit primul volum din Miss Peregrine, și abia așteptam să văd și filmul pentru a da un chip personajelor din carte. 

În rolurile principale îi vom vedea pe Terence Stamp (Abe), Eva Green (Miss Peregrine), Samuel L. Jackson (Barron), Asa Butterfield (Jacob) și Ella Purnell (Emma). Primele 30 de minute am fost captivată de film, de poveste, de elementele fantastice și de orfelinatul domnișoarei Peregrine, care arată magnific! După care, realizez că rolurile au fost înlocuite, (Emma are puterile speciale ale lui Olive și Olive are puterile Emmei), apare o poveste de dragoste inexistentă în carte (Olive și Enoch), iar apoi întreaga acțiune se duce cumva la vale și deraiază mult de la carte, stricând astfel întreaga frumusețe a cărții. Am stat și am urmărit filmul până la capăt, dar la un moment dat am pierdut șirul evenimentelor, iar partea în care apar monștrii (ce vor fi acoperiți cu zăpadă, pentru a putea fi văzuți mai bine), parcă era luată din alt film, nicidecum din Miss Peregrine. Iar finalul….a fost partea cea mai ciudată! 

Filmul compensează totuși prin măiestria lui Burton care a reușit să creeze un univers fantastic în care unele personaje se pot transforma în păsări, iar altele au abilitatea de a vedea monștrii. Miss Peregrine are totuși un farmec aparte și asta datorită coloanei sonore care mie mi-a plăcut mult și a efectelor vizuale, care reușesc să ne transpună parcă într-un alt univers, unul magic.

Dacă deja ai citit cartea și aștepți cu nerăbdare filmul, vei fi dezamăgit…eu cel puțin am fost! Cartea e cu mult superioară filmului și de această dată! 

Lasă un răspuns

