Brioșe pufoase

Până acum nu am făcut niciodată brioșe; ba din lipsă de timp, ba credeam că mă complic prea mult, ba nu aveam forme de brioșe….dar mi-am făcut curaj, mi-am luat forme de silicon și m-am pus pe treabă. Și uite așa am găsit o rețetă de brioșe, ușoară și rapidă.

Ingredientele:

  • 100 ml ulei
  • 100 ml lapte
  • 100 g zahăr
  • 2 pliculețe zahăr vanilinat
  • esență de vanilie
  • 1 vârf de linguriță scorțișoară
  • 1 linguriță cacao
  • 1 plic praf de copt
  • 350 g făină
  • 3 ouă

Preparare:

  1. Amestecăm mai întâi cele 3 ouă cu zahărul, până ce se topește.
  2. Adăugăm treptat laptele și amestecăm.
  3. Punem și uleiul, esența de vanilie și scorțișoara.
  4.  Stingem praful de copt în niște zeamă de lămâie și turnăm peste compoziție.
  5. Adăugăm în ploaie făina și amestecăm pânâ se omogenizează.
  6. Separat, punem 2-3 linguri din compoziție într-un bol și adăugăm o linguriță de cacao și amestecăm.
  7. Preîncălzim cuptorul.
  8. Punem compoziția în forme, iar la sfârșit adăugăm din compoziția ce are cacao.
  9. Lăsăm brioșele la cuptor timp de 20 de minute la foc mic.

 

Să aveți poftă!

Lasă un răspuns

