Plăcintă cu cartofi, șuncă și cașcaval

Pentru această plăcintă vom avea nevoie de următoarele ingrediente:

  • 6 cartofi fierți
  • 300g făină
  • 1 ou
  • 1 linguriță praf de copt
  • 200 g șuncă
  • 100 g cașcaval
  • 100 g brânză rasă (eu am folosit-o pe cea de la Hochland, delicii calde, brânză pentru paste)
  • jumătate de linguriță de sare
  • opțional – eu am pus și câteva feliuțe de brânză topită

Mod de preparare:

  1. Cartofii fierți îi vom da prin răzătoare, după care îi vom amesteca cu sarea, oul, brânza rasă și făina (în care am pus praful de copt). Vom frământa bine, până ce va ieși un aluat moale care nu se lipește.
  2. Împărțim aluatul în două. Prima parte o vom pune în tava tapetată cu hârtie de copt. Peste aluat vom pune șunca și cașcavalul ras.
  3. Acoperim tava cu aluatul rămas.
  4. Preîncălzim cuptorul.
  5. Coacem plăcinta la foc mediu timp de 50 de minute.

 

wall-sticker-pofta-buna-wbb022

Lasă un răspuns

