Fasole verde conservată

Până acum nu am mai pus niciodată fasole verde la borcan pentru iarnă, așa că este o premieră și pentru mine! Pentru că aveam prea multe fasole și pentru că deja pusesem la congelator câteva pungi, am zis că ar trebui să încerc și varianta la borcan, să vedem dacă și ce iese.

Așa că, am curățat păstăile de codițe, le-am spălat bine de tot și le-am opărit în apă cu sare. La un litru de apă am pus o lingură de sare pentru murături, neiodată. După ce au dat în clocot și și-au schimbat culoarea, le-am scos și le-am lăsat să se scurgă. Le-am așezat frumos în borcane alături de câteva crenguțe de mărar, după care am turnat peste ele apa în care au fiert. 

Le-am sterilizat punându-le într-o oală mare cu apă în care au stat cam 40 de minute. Le-am lăsat să se răcească în apa în care au fiert, iar apoi le-am mutat în cămară. 

O rețetă simplă de conserve pentru iarnă 🙂

19551711_1719776598050555_162355975_o

Lasă un răspuns

